Vážení rodiče,
připomínáme Vám, že platby za obědy ve školní jídelně probíhají předem, musí být tedy zaslány nejlépe v posledním týdnu měsíce na měsíc následující. Na začátku měsíce jsou zaplacené obědy vždy automaticky objednány, pokud na začátku měsíce není platba na tento měsíc připsána na účet školní jídelny, systém automaticky obědy na celý měsíc odhlásí a dětem nemůžou být obědy vydávány. Rovněž v tom případě není aktivní systém pro elektronické objednávání.
Odhlášení obědů (např. z důvodu nemoci) je možno nadále provádět až do do 8.00 hodin v daný den, a to e-mailem nebo na záznamník konkrétní školní jídelny (LOB nebo PER).
Vzhledem k tomu, že je potřeba objednávat suroviny a potraviny podle počtu objednaných jídel, bude přihlašování, odhlašování a pokud je možný výběr z menu („1 nebo 2“) nadále možný prostřednictvím elektronického systému (e-jídelníček) i pomocí čipů na terminálu v jídelně pouze do 14 hodin dva pracovní dny předem.
Evidence (platby a objednávky) pro školní stravování není propojena se ŠoL ani s omlouváním dětí při jejich nepřítomnosti ve škole, odhlašování obědů je proto potřeba provádět zvlášť.
Děkujeme za pochopení.